مدونة بنوتة شقية Find us on Facebook

اهلا بيكوا فى مدونة بنوتة شقية يارب المدونة تعجبكوا واتمنى تقولوا رايكوا فى المواضيع

الخميس، 21 أبريل 2011

ممكن نتعرف؟


انتوا عارفين انا اكتشفت حاجة فظيعة


 بجد ان الناس تقريبا مخها صدي


الناس بقيت في منتهي الذكاء


 يعني حد يبعت رساله يقولي عاوز اتعرف اقولوا مبتعرفش يقولي انتي منين!!:mood17:
 طيب انا مفروض اقولوا اية ؟ 


يعني انا نفسي افهم الولاد بيستفادوا اية لما يتعرف علي بنت؟ 


طيب فية حاجة كمان لما بنت تقول مش بكلم غير بنات تلاقي الولد عمل اكونت باسم بنت!!:mood17:
بردو استفدت اية؟


 يالله نفسي تغيروا طريقة تفكيركوا


 طولت عليكوا مش كدة؟ 


بس كنت مدايقة من الموضوع دة جدا

هناك تعليقان (2):

  1. ياريت الكل يفهم بقى مش عارفة انا ناس ايه ديه يا اوختشي D:
    eng.esraa

    ردحذف
  2. هههههههههههههه ويارتها تيجى على اد كده نا شفت حجات غريبه ولا شغل الافلام مش مجرد اكونت بنت وبس

    ردحذف